Filmen lika bra som boken ?
DATUM: 2009-01-25 | TID: 19:28:57 | KATEGORI: Media

På fredag är det premiär utav I taket lyser stjärnorna. Som en svenska uppgift så ska vi läsa en bok till sportlovet och utav dom bok alternativen så kunde man läsa I taket lyser stjärnorna. Har redan läst den en gång men glömt handligen för det mesta. Så har tänkt läsa ut den tills helgen som kommer och sen se den på bio. Hoppas bara jag inte blir besviken! För boken är grym!


♥ SKRIVET AV bella

Fick du lite tips från min blogg! Jag skrev också om den, hihi! :)



Ja, jag tror den är jättebra ja! Vi ska också läsa en bok till sportlovet, fick välja den också. Så nu ska jag läsa den igen, fastän jag läste ut den för två veckor sen! :p

DATUM: 2009-01-25 | TID: 19:42:01
BLOGG/HEMSIDA: http://bellalindberg.blogg.se/
♥ SKRIVET AV emmao

en tjej i min klass har sett filmen på förhandsvisning och hon sa tyvärr att boken va bättre än filmen :/

DATUM: 2009-01-25 | TID: 21:27:50
BLOGG/HEMSIDA: http://roligaruly.blogg.se/
♥ SKRIVET AV Tiiiiiiiiiilda

/skrev fel på den förra, ta bort den kommentaren, snälla :D!/



Den där ska jag se med!

Hoppas på samma som dig, att filmen är lika grymma bra som boken! Fast jag tror inte den kmr att vara det, för böckerna brukar alltid vara ett snäpp bättre, men man kan ju alltid hoppas (a)

Ska i alla fall gå på den på bio. För det är ett MÅSTE !:D

DATUM: 2009-01-26 | TID: 17:46:29
BLOGG/HEMSIDA: http://tajjz.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?