Bra flyt på hela dagen
DATUM: 2009-01-14 | TID: 22:50:47 | KATEGORI: Vardag 2009

Idag har jag fått förvånadsvärt mycket gjort. Jag har rensat mitt smink. Inte för att jag slängde så värst mycket.Men nu ligger allt iallafall organiserat. Behöver nog inte köpa smink på ett bra tag insåg jag. Sen så har jag även städat min byrå låda. Sen har jag filat ner mina naglar. Ska låta dom växa ut och sköta om dom på riktigt nu.

Så jag har även målat naglarna svarta, vilket blev mindre lyckat. Men men! Man kan inte vara bäst på allting. Right ? ;) Jag känner mig lite som en hemmafru imorgon har jag tänkt tvätta kläder och sen rensa min garderob och även städa rummet.




♥ SKRIVET AV Anonym

vad går du för linje?

DATUM: 2009-01-15 | TID: 15:49:31



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?