Är med frugorna
DATUM: 2009-01-31 | TID: 16:47:15 | KATEGORI: Vardag 2009

Nu har Lovisa sagt åt mig att jag måste uppdatera bloggen. Ha ha. Hon är min blogg coach. Just nu är frugorna samlade hemma hos mig. Det är fullt ös medvetlös. Vi fixar oss och försöker laga mat samtidigt. Går inte så bra. Efter middagen blir det fest i antingen Liljeholmen, Tyresö eller Söder. Vi har rätt svårt att bestämma oss. Men kul kommer vi iallafall ha.
 
Jag har börjat bli shopping galen igen.... Idag  blev det ett par jeansleggins från Vero Moda och en t-shirt från Gina Tricot. Inte bra. Men pappa betalade så det påverkar inte min ekonomi så mycket. Glömde berätta att i torsdags köpte jag även ett vitt fodral från Gina tricot.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?