Amazing
DATUM: 2009-01-01 | TID: 21:07:30 | KATEGORI: Media

Victoria's secret showen var bra men inte lika bra som förra året. Ingenting slår Seal's uppträdande när modellerna gick på catwalken.



♥ SKRIVET AV A M A N D A J O S E F I N E

Så bra :D

Sv: ja jag tror det blir Jensen N :) Du vet dom har riksintag eftersom det är en friskola! Annars måste jag så gott som ha MVG i allt ifall jag söker till en kommunal skola. Dessutom går man bara 4 timmar i skolan/dag i Jensen vilket passar mig perfekt :D Tack för hjälpen jag fick av dig iallafall! Det var super bra och ditt gymnasium var med på listan på de jag funderade på ;)

DATUM: 2009-01-02 | TID: 09:35:25
BLOGG/HEMSIDA: http://amandajosefine.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?