Wish me luck!
DATUM: 2009-02-08 | TID: 21:53:33 | KATEGORI: Vardag 2009

Läste nyss på Engla's blogg att hon har en tävling och sammarbetar med  airtours. Vinnaren får en resa för 2  värd 10 000:- till en valfri mode huvudstad. Om jag nu skulle bli den lyckliga vinnaren så skulle jag välja att åka till New York. Min motivering lyder :

Jag skulle bjuda med mig min pappa på denna resa. Då han förtjänar en pause från jobbet, då han inte får den möjligheten så ofta som jag önskar att han kunde få. Jag och min pappa skulle få möjligheten till att spendera mer tid tillsammans. Ha en far och dotter resa som vi sent kommer att glömma. Varför jag väljer The big apple utav alla städer. Är pga det är en stad man aldrig kommer tröttna på. Den har allt man vill behöver. Den bästa shoppingen, starbucks, god mat, bra sevärdheter och den bästa atmosfären!


♥ SKRIVET AV madde

Exakt den staden jag jag vill åka till! Den personen jag ska ta med är samma som dig, min pappa :)

DATUM: 2009-03-22 | TID: 20:04:29
BLOGG/HEMSIDA: http://mellstroom.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?