Bilder!
DATUM: 2009-02-21 | TID: 17:41:12 | KATEGORI: London

Okej nu är vi hemma från shopping centret. Ingen hade orken att gå i affäerna så vi köpte massvis med godsaker och mat. Så nu har jag min alla mina favorit choklader vid min sida. Laura, letade efter jellybeans men fanns inga kvar men ska fortsätta leta! Ikväll ska jag bara ta det lugnt och mysa med katten. Farmor och farfar har världens mysigaste katt. Han spinner hela tiden och ligger på ens knä tills man flyttar på honom. Åh vill ta hem honom!

Påväg från flygplatsen. Kolla himlen den är klarblå. Det är varmt ute. Har sätt folk med shorts och barbent idag och det kändes faktiskt lite väl överdrivet men varmt var det jämfört med Sverige! Hoppas på det här vädret hela veckan.



Mitt rum :)



och här har vi Mr Boo!



Min älskade choklad hahah



♥ SKRIVET AV bella

Härliga bilder!

Mysigt rum..

DATUM: 2009-02-21 | TID: 18:13:13
BLOGG/HEMSIDA: http://bellalindberg.blogg.se/
♥ SKRIVET AV Anonym

wiie keep on looking!:D

DATUM: 2009-02-21 | TID: 22:04:17



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?