Utkast: Jag och ...
DATUM: 2009-02-21 | TID: 21:38:35 | KATEGORI: London

 farfar åkte till KFC och köpte hem mat. Så nu är vi mätta och belåtna och även super trötta! Ska strax krypa ner i sängen, kolla lite på tv och spela the sims. Skönt att jag tog med mig datorn hit. Dom ska ändå sova om en stund och gillar inte att vara själv på nedervåningen. Det är lite små läskigt där. Är faktiskt inte så förtjust i hus, blir lätt lättskrämd.

Imorgon ska hela släkten till den lokala puben och ta en öl, inte jag dåra! Gillar inte öl vem vet kanske en cider höhö. Sen efter det ska vi kolla på fotboll och äta middag tillsammans.Farmor ska laga min favorit mat shepherds pie. Hennes är den godaste! M U M S.



Men nu ska jag ner till vardagsrummet och vara social. Det har kommit besök. En vän till familjen som aldrig vet när hon ska sluta prata men det är bara att le och nicka haha


♥ SKRIVET AV bella

När åker du hem därifrån? :)

DATUM: 2009-02-22 | TID: 00:18:54
BLOGG/HEMSIDA: http://bellalindberg.blogg.se/
♥ SKRIVET AV bella

ok.

Vad händer idag då? :)

DATUM: 2009-02-22 | TID: 11:24:51
BLOGG/HEMSIDA: http://bellalindberg.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?