SS = Sega söndag
DATUM: 2009-02-01 | TID: 12:47:36 | KATEGORI: Vardag 2009

Oh lord. Mitt huvud dunkar i hundraåtti. Kom hem klockan 3 inatt. Trodde jag skulle somna så fort ja la ner mitt huvud på kudden men icke sa nicke. Jag låg uppe större delen utav natten. Så är relativt trött. Igår blev en lyckad kväll efter lite strul i början men när vi väl kom till festen på liljeholmen så kunde vi ta det lugnt. Det var maxat med folk där. Så dom började tillslut slänga ut folk och då blev det tjohej. Tillslut blev det så att alla skulle dra. Jahapp tänkte vi men då blev vi bjudna på fest i Älta så vi blev ett par stycken som drog dit. Inget speciellt wiiho drag där men men.

Blev inte så många bilder igår men här är iallafall några när vi väntade på tvärbanan.






♥ SKRIVET AV bella

Härliga bilder!

Vart köpte du skinnjackan? :)

DATUM: 2009-02-01 | TID: 21:13:32
BLOGG/HEMSIDA: http://bellalindberg.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?