Söndags planer
DATUM: 2009-02-15 | TID: 11:15:33 | KATEGORI: Vardag 2009

Godmorgon bloggen!

Så var det söndag och det börjar närma sig den tjugoförsta februari. Då åker jag och daddycool till London!!! Jag längtar så himla mycket. På torsdag ska jag packa så jag har det gjort. Så innan måste jag tvätta kläder sen även ringa farmor och fråga hur vädret är. Idag ska jag skriva klart en engelska uppsats. Det ska bli skönt att få det gjort.

Om jag har tid och ork ska jag även skriva en svenska recension över I taket lyser stjärnorna. Sen har jag även bestämt mig för att läsa Stieg Larssons bok Män som hatar kvinnor. Har varit lite tveksam över om jag ska läsa den före jag ser den på bio eller efter men nu blir det före!





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?