Sko mania
DATUM: 2009-02-02 | TID: 07:22:40 | KATEGORI: Vardag 2009

Godmorgon bloggen!

Vet ni vad?! Igår så ökade min statistik något rejält. Gud va kul! Hoppas ni nya läsare gillar min blogg. Och så var det måndag och 20 dagar kvar till London. Wiho. Can hardly wait. För då blir det shopping. Ska försöka mitt bästa med att ha shopping förbud. Men det är svårt. Skit svårt rättare sagt. För har redan hittat skor som jag verkligen vill och behöver ha. Fan va det ska vara svårt.

Blandannat dom här från Friis and Company

 

Eller dom här ifrån Fred Perry



Sist men inte minst dom här skorna från Fred Perry fast i vitt.



♥ SKRIVET AV dea

jag älskar dom sista, tänkte köpa dom då de precis kommit ut i butik. men dom kom aldrig längre än till spegeln på MQ i sturegallerian

DATUM: 2009-02-02 | TID: 15:36:28
BLOGG/HEMSIDA: http://ddea.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?