Sammanfattning utav min dag
DATUM: 2009-02-26 | TID: 23:12:30 | KATEGORI: Vardag 2009

Nu har jag och knäppisen ( lovisa alltså ) kommit hem till mig efter en lång dag på stan. Kan sammanfatta min dag lite dåra! Började med ett tandläkar besök då min tandställning spändes så nu är jag in pain! Mötte sedan upp Lovisa och Jesper på Pizza hut. Så där satt vi och pratade en lång stund innan vi beslöt oss för att ta en runda på stan. Sedan sa vi farväl och satte oss på Expresso House och pratade.

Därefter åkte vi snabbt till Flemingsberg och sen tillbaka till stan. Då var det dags för bio tillsammans med Lukas. Vi såg i taket lyser stjärnorna. Den S Ö G. Ingenting stämde med boken så under hela filmen satt jag och tjurade. Ja sen var det bara att åka hem. Som tur var så befann sig Daddycool i stan så vi fick skjuts hem. Perfekt. Och vad väntade inte på mig hemma jo väskan från HM!

My new handbag!

♥ SKRIVET AV lovethepurse!

Kan inte du ta ett foto på väskan=), är det ett långt handtag som man kan ha över axeln? :D

DATUM: 2009-02-27 | TID: 12:03:29
♥ SKRIVET AV Mandy svarar

svar: jo men det skulle jag kunna göra! :) och ja det är ett långt handtag som man kan ha över axeln :)

DATUM: 2009-02-27 | TID: 12:44:30
BLOGG/HEMSIDA: http://maandys.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?