Måndagen den 9 Februari
DATUM: 2009-02-09 | TID: 07:35:08 | KATEGORI: Vardag 2009

Godmorgon bloggen!

Ska strax gå ner till centrum och börja min färd till skolan. Är inte alls taggad inför dagens lektioner. Fick tvinga mig upp från sängen. Annars hade jag legat där nu och bara sovit bort hela dagen. Men men. Det är inte alls länge kvar tills sportlovet. Vilket innebär inte alls länge kvar till London. 12 dagar kvar för att vara exakt. Den tiden kommer gå jätte snabbt!

haha även fast jag är trött så kan jag vara glad! bild från några minuter sen.


♥ SKRIVET AV Nicole

johoru ;o sjukt likt :)

DATUM: 2009-02-09 | TID: 12:48:42
BLOGG/HEMSIDA: http://youmakemefuckingsick.blogg.se/
♥ SKRIVET AV Sun block 20

Jättefin bild och kul att åka till London, jag skulle egentligen ha följt min engelska kompis till Liverpool för 2 veckor sen men det funka tyvärr inte...



Kram Erica i Singapore

DATUM: 2009-02-09 | TID: 15:00:54
BLOGG/HEMSIDA: http://www.sunblock20.blogspot.com



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?