Måndagen den 2 Febuari
DATUM: 2009-02-02 | TID: 16:38:53 | KATEGORI: Vardag 2009

Oh herregud. Mitt huvud kommer snart att sprängas. Det gör så ont. Samtidigt som jag har ont i huvudet är jag mega trött. Men nej självklart kan jag inte gå och lägga mig nu. Jag som har längtat efter det hela dagen. Självklart måste jag med till IKEA. Ofcouse. Så nu måste jag lida ännu mer. Buuuuhu poor sad me. Men en positiv sak dåra. Jag åt världens godaste lasange till lunch. Inne på brasco. Mumsigt. Ska tillbaka dit på torsdag då jag inte har skola på tisdag och onsdag :) Lucky me!

♥ SKRIVET AV LINA VERONICA

haha, man kan inte banga IKEA när chansen kommer! ;D

DATUM: 2009-02-02 | TID: 18:29:37
BLOGG/HEMSIDA: http://linaveronica.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?