Kom inte hem tomhänt!
DATUM: 2009-02-23 | TID: 23:42:31 | KATEGORI: London

Ajajaj. Mina fötter värker riktigt mycket och min rygg. Inte bra! En helg dag på stan kräver bra skor och inte för tunga shopping påsar. Jag hittade relativt mycker saker idag faktiskt! Allt som jag ville köpa, köpte jag. Förutom en sak och det var en klocka som jag trodligtvis köper imorgon. Jo shoppingen fortsätter imorgon men vet inte hur mycket jag kommer att köpa. Vill spara lite på mina pengar. Måste ju överleva denna månad hemma också!

Bästa köpet på Primark måste nog ha varit en hatt för 4 pund. Så himla snygg! Men dagens bästa köp måste ha varit en mc skinn jacka. Dock lite för stor i armarna men hey that's all right! Jag och pappa är inte världens bästa på att komma ihåg att fotografera men det blev några kort idag!

Jag och min väldigt tunga påse. 16 varor från Primark blev det för min del.



Daddycool var fortfarande på bra humör efter en lång runda inne på Primark. Han var nog glad att slippa alla hysteriska människor!



Kjol och kofta från Primark. Visar resten utav mina nyinhandlade kläder i något inlägg framöver!


♥ SKRIVET AV bella

Fina kläder! =)

DATUM: 2009-02-24 | TID: 09:25:43
BLOGG/HEMSIDA: http://bellalindberg.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?