Home cold home
DATUM: 2009-02-25 | TID: 17:31:41 | KATEGORI: Vardag 2009

Nu är jag äntligen hemma! Så nu väntar jag på att mamma ska komma hem.Hon kommer inte hem tomhänt. Hon har köpt hem semlor! Så idag ska jag njuta utav årets sista semlor. När jag kom hem insåg jag att jag måste rensa min garderob. Det är propp fullt och jag har en hel resväska med kläder som ska in. Hur ska jag klara av att slänga kläder?  

♥ SKRIVET AV Laura

du har ju så snälla kompisar som kan ta hand om kläderna du inte vill ha :P så jag skulle inte kalla det slänga:P

DATUM: 2009-02-25 | TID: 23:49:21
♥ SKRIVET AV Mandy svarar

hahaha det skulle jag kunna göra ! Smart du är Lauren :D

DATUM: 2009-02-25 | TID: 23:50:50
BLOGG/HEMSIDA: http://maandys.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?