Hi!
DATUM: 2009-02-16 | TID: 21:47:30 | KATEGORI: Vardag 2009

Ett inlägg hinner jag skriva innan jag ska börja spela The Sims. Har velat göra det hela dagen. Beroende? Ja det är det minsann. Imorgon är hela skolan ledig så jag och Elinore ska in till stan och shoppa. Hoppas att jag hittar något! För jag är riktigt shopping sugen. Give me more clothes!

Den här klänningen från Nelly.se vill jag ha. Men kan inte bestämma vilken färg..


♥ SKRIVET AV hanna

har för mig att båda färgerna är slut på nelly. :( jag väntar på att de ska få in den vita igen, beställde en för stor storlek och när jag skulle byta till en mindre var de slut.. de ska få in fler i mars har de sagt iaf :)



användarnamn: ullis

lösenord: ullis



grattis till vinsten på englas blogg förresten :)

DATUM: 2009-02-17 | TID: 16:43:26
BLOGG/HEMSIDA: http://hannamartola.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?