Grym film!
DATUM: 2009-02-15 | TID: 01:21:52 | KATEGORI: Media

Nu är jag hemma från bion. Den var riktigt bra och Brad var hur snygg som helst. Jag och Elinore blev helt ifrån oss. Så nu ligger jag i min säng med godiset som blev kvar på ena sidan och andra sidan så ligger datorn och självklart är tv-n på. Kollar på favorit programet, The amazing race. Sista avsnittet för säsong 10. Buhu :(

Kameran fick följa med ikväll. Ja jag vet jag är riktigt dålig på att ladda upp foton så här kommer några stycken!

Elinore påväg in mot stan :)



haha och så jag när vi var påväg in



Innan bio så satte vi oss på ett café och fika lite. Gott med kaffelatte!

Carro :)



Bjuder på denna (o)fräscha bilden på mig och Elinore.





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?