Fredag
DATUM: 2009-02-20 | TID: 20:29:26 | KATEGORI: Vardag 2009

Nu är det endast 7 timmar kvar tills jag måste kliva upp. Skulle helst vilja vara uppe hela natten men får inte utav pappa :( Min magkänsla säger nästan att vi kommer att försova oss. Inte bra!! Men nu har jag packat och ska strax duscha. Sen så borde jag sova.

Idrotts provet gick bra tror jag! Vi hade en lunchrast på över 2 timmar så hann med lite shopping. Blev en svart siden kjol och en blommig body från GT. Så himla fina. Efter skolan träffade jag Lovisa i centralen. Vi tog en fika på något café vid norrmalmstorg. Min bästis bevisade idag att hon är knäpp men jag älskar henne ändå! haha. Sen mötte vi upp Andre och kikade runt i affärerna i Gallerian.

Där jag hittade the one and only skinnjackan jag måste ha. Jackan skrek AMANDA. Men den kostar 2 lax. Det svider lite i plånboken men kanske kan få den i födelsedags present så ska fundera på det. För den måste jag ha. Den kommer ifrån Rock´n blue och går att köpas på JC. Ah juste på tal om shopping och så. Mamma beställde hem yttligare en sak från HM till mig imorse.

haha jag vet tönt som håller för ansiktet men jag var riktigt (o)fräsch idag!



Lovisa testade äta locket först och jag tror hon gillade det!



Tröjan mamma beställde!




♥ SKRIVET AV evelina

kan du inte be lovisa att börja blogga igen ? (a)

DATUM: 2009-02-24 | TID: 14:12:49
BLOGG/HEMSIDA: http://wundel.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?