Mitt år! Del 2
DATUM: 2009-12-30 | TID: 20:38:59 | KATEGORI: Om mig

Tänkte göra andra delen av min resume av mitt 2009. Vart var jag sist? Jo juni månad. Alltså börjar jag med Juli månad.

Juli, Började Juli månaden med att åka till Grekland i 2 veckor med min familj och Lauren.En oförglömlig resa! När jag kom hem blev det många dagar med BC. Vi lanade hos Emelie. Vågade inte somna vilket resulterde i att jag var så trött dagen efter. Jag fortsatte med shoppandet och träffade äntligen Lovisa. Första gången sen vi var i Gotland. Mikkan fyllde 17 år och hon hade party! Blev även ett besök på Gröna Lund med mina vänner och åkte nya insane som var jävligt insane!



Augusti. Månaden började med att jag blev ljushårig,middag på kolgrillen med Mikkan och fest hos familjen Frykberg! Blev även båt weekend med Mikkan och familjen Frykberg. Vi fick perfekt väder och underhöll oss med att spela sjuan. Hängde som vanligt mycket med BC. Avslutade mitt sommarlov med att åka till Jönköping och Göteborg. Givitvis blev det massivs med shopping! Skolan började och det var relativt lugnt i början. Insåg att jag inte skulle klara av mtte C så hoppade av det och valde turism istället.



September. Kollade mycket på True blood. Blev helt fast för serien! Bakade massvis med havrebollar, mums. Måste göra det på lovet nu! Blev också sushi beroende och massvis med shopping och biobesök. Vad mer? Fest med frugorna, klä ut sig kväll med Mikkan och Sandra. Fotbollsmatch mellan min skola och Kärrtorp på Zinken. Lauren fyllde 17 år och hade party! En mycket lyckad fest blev det. Daddycool köpte en lattemaskin så blev mycket latte drickande.



Oktober. Början av Oktober kommer jag faktiskt inte så mycket ihåg av. Tror inte det var så händelserikt. Jag fortsatte att dricka mycket latte. Åkte tåg till skolan med Mikkan och (fashion)Johan. Sålde en massa saker på blocket. Tjänade en hel del på det. Shoppade som vanligt. Festade med frugorna. Färgade håret ljusare. Skadade mitt knä i Gullmarsplan. Fikade på Cafe 60 med Tess. Hade höstlov och åt på sushi buffe med Mikkan och Ella. Jag och Lovisa fikade på Cafe 60 och började planera sommaren 2010. Sista dagen i Oktober blev en lokal fest i Segeltorp. Otroligt roligt med hela BC samlade!

November. Trots att det inte var så länge sen så kommer jag knappt ihåg något. Kan bero på att det måste nog ha varit årets tråkigaste månad, faktiskt. Jag pluggade, shoppade och gick på bio. Höjdpunkten i november var nog New Moon premiären med systrarna Jonsson. Jag gjorde som massa andra, kollade på Paradise hotel. Jag tog även en blogg pause.


December Jag började blogga igen efter mycket tjat från Lovisa. Hade mycket i skolan men det hindrade mig inte från att ha kul. Åkte till Eskilstuna med tjejerna och såg Hoffmaestro live.Blev sjuk sista veckan jag hade i skolan. Körde mycket med dagens önskeoutfit. Böt bästis halsband med Lovisa. Fick nya stövlar av mamma! Åkte till London över jul och firade jul med släkten. Shoppade även en massa och fick en iPhone i julklapp.


♥ SKRIVET AV Sofia

Sv; Har varit lite varstans men det blev handel på HM och Skopunkten :) Dock ha jag shoppat loss på Hm.com för aaaalldeles för mkt pengar!



Älskar de bruna skorna! vars kommer dem ifrån?

DATUM: 2009-12-30 | TID: 20:45:59
BLOGG/HEMSIDA: http://sofiakiller.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?