Mitt år! Del 1.
DATUM: 2009-12-15 | TID: 21:27:51 | KATEGORI: Om mig

Nu är det inte långt kvar till årsskiften. Kan inte förstå att 2009 är snart över. Året har gått otroligt snabbt och jag har gjort en hel del roliga saker. Såhär har mitt år sätt ut.

Januari. BC stog mig fortfarnade lika nära som nu. Jag var mycket med BC gänet. I början av året hade vi film kväll hemma hos Lauren. Det blev även mycket shopping och började även festa med frugorna galet mycket. Jag och familjen bokade en resa till London och till Grekland. 



Febuari Skolan gled på. Kämpade med matte b och vi hade friluftsdag dag då jag och ett gäng red. Det var galet roligt! Festandet fortsatte med frugorna och även med BC. Blev även några bio besök. Jag blev även beroende av semlor. Jag och daddycool var i London över sportlovet. Vi hälsade på släkten och shoppade massvis! Köpte även min älskade skinnjacka.



Mars. Jag och frugorna fortsatte med festandet. Vi hade en hel del roliga kvällar! Matte B tog kol på mig. Ville bara hoppa av skolan. Längtade otroligt mycket till Grekland med Lauren. Daddycool och jag drack smooties varje kväll. Blev även bio besök under denna månad.


April Eller som jag brukar säga. Min månad! Här fyllde jag 17 år närmare bestämt den 14 April. Det firades med Pizza hut till lunch med bästa Ella. Vädret blev bättre och man kunde använda tunna jackor, vilket jag älskade!Men april var inte bara rolig utan Daddycool var med i en bilolycka. Åkte till Uppsala med Mikkan och Lauren. Började fika på cafe 60 en hel del. Mikkan hade 17 års fest för mig och Mikis också. Shoppade som vanligt en hel del.



Maj Valborg! Minns "tävlandet" med att hitta en fest. Jag och BC hamnade tillslut på en fest vid kvarnbergsplan. Som visade sig vara rolig! Jag och BC började spela yatzy inne på blip och kallade oss för yatzy gänget. Det gick bättre i skolan och jag längtade efter sommarlovet. Mamma åkte till NY utan mig och jag var riktigt avundsjuk på henne. Blev även bio besök, fest med lovisa och company och mysiga dagar med BC. Gick på den bästa utefesten där vi även träffade the j boys. Jag och bästis bestämde oss även för att fira midsommar på Gotland.


Juni Bara några dagar kvar till skolan slutade och jag gick ut ettan. Klarade matte b kursen!! Ett år på Värmdö gymnasium var avklarat. Under dom två terminerna har jag haft det så jävla roligt med Ella. Vi bestämde oss för att läsa New Moon och vi blev beroende. Jag och Mikkan började kolla mycket på Beck! Behöver jag änns nämna att jag shoppade mycket? Blev även några spårade kvällar hos Sandra. Kom hem vid 7 på morgonen. Var otroligt mycket med BC! Jag och Lovisade hade en oförglömlig vecka på Gotland.

♥ SKRIVET AV Laura

kul sammanfattning:D

DATUM: 2009-12-16 | TID: 19:57:09
♥ SKRIVET AV Elinore

vad fint du har gjort :D jag saknar dig :D

DATUM: 2009-12-17 | TID: 08:04:25
BLOGG/HEMSIDA: http://etraningsdagbok.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?