Måste få uttrycka mig själv.
DATUM: 2009-12-10 | TID: 21:52:09 | KATEGORI:

Länge sen jag dissade något. Men så kom jag nyss på något jag absolut måste dissa. Helt klart. No doubt about it liksom. Vad är det jag ska dissa då? Jo det är folk som kommenterat elakt på andras bloggar! Hur mogen är man när man gör det? Vilket liv har man om man slösar sin "dyrbara" tid på att vara elak? Om dem nu har ett liv? Vad tjänar man på att vara elak? INGENTING! Blir bara så upprörd på att folk nästan gillar att såra andra. Vad som fick mig att bli på detta humör var att jag läste precis en blogg där en tjej kommenterade elakt mot ägarn till bloggen. Det skriker avundsjuka från personen. Vad för uppfostran har man fått? Helt seriöst. Visst i Sverige har vi yttrandefrihet, men vissa saker kan man hålla för sig själv! Cencur på allt elakt. Viss konstruktiv kritik får man ge men snälla lite självdiciplin har man.





♥ SKRIVET AV mia

Vann du inte kenzas väska?

Men gå in på min blogg tävlar ut en likadan




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?