Lakeside
DATUM: 2009-12-23 | TID: 22:25:01 | KATEGORI: London

Jag hör hur regndropparna smattar mot fönsterrutan och min musik spelas från datorn. Jag tänker äntligen lite lugn och ro. Hela dagen har varit fullt ös. Klockan är bara 9 och jag är trött. Mina ögonlock kan snart inte hållas öppna. Så alltså ska jag sova snart. Lika bra det. Ska upp tidigt imorgon, för imorgon blir det Oxford street. Fast har inte lika mycket att shoppa imorgon för fick hem en hel del idag från Lakeside! T.ex 21 par svarta strumpor.

Här kommer en bildbomb.
Jag i bilen påväg till flygplatsen. Nu omedvetande om förseningar och cry me a river personer på flygplanet.



Jag och mamma på flygplatsen igår fortfarnade omedvetna om förseningarna..


Måste säga, världen gosigaste katt! Boo kan inte sluta spinna och gå på mig. Åh älskar denna katt! Tyvärr Gucci och Stumpan denna katt är världen gosigaste.


Vi lunchade på Pizza Hut idag (älskar deras pizzor) och hittade denna roliga lapp!



Jag utanför Starbucks. Min kärlek till Starbucks är obeskrivlig.


Lite av det jag fick idag!


♥ SKRIVET AV Elysh

GodJul :)

DATUM: 2009-12-24 | TID: 12:22:18
BLOGG/HEMSIDA: http://elysh.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?