En perfekt dag
DATUM: 2009-12-29 | TID: 17:13:15 | KATEGORI: Shopping

Trots vissa nedgångar så har denna dag varit bra.Just pga att jag fått spendera den med en av min närmaste vän, Lauren. Vi gick runt i stan och letade efter en nyårs klänning till henne. Tillslut fann Lauren en jätte fin klänning! Men jag fann  inte en nyårs klänning utan en massa andra saker. Är så otroligt nöjd med mina köp idag. Allt var värt pengarna jag spenderade.

Jag och Lauren åt lunch på ett jätte bra ställe. Tex Mex vid Åhlens. Är som Taco Bar fast tusen gånger bättre och godare!


Köpte en ny t-shirt från HM!


Köpte en ny berlock från Thomas Sabo. Blev ett vanligt peace märke och nästa gång blir det nog en convese sko eller en döskalle berlock.


Köpte en ny ring från Glitter. Super snyggt! Döskallar är min nya thing.


Ett par nya pärlörhängen blev det från Glitter!


Köpte ett par lösögonfransar från Kicks!


♥ SKRIVET AV Laura

jag tycker du tar bort bilden på mig annars....!!!

DATUM: 2009-12-30 | TID: 12:20:37
♥ SKRIVET AV Mandy svarar

jag gör det om du loggar in på msn typ nu!:D

DATUM: 2009-12-30 | TID: 12:21:50
BLOGG/HEMSIDA: http://maandys.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?