Boxing day
DATUM: 2009-12-26 | TID: 22:39:20 | KATEGORI: London

Nu är jag hemma från mina kusiner. Vi hade det otroligt roligt där! Vi spelade Wii golf och jag var bäst. Vann över alla! Det roliga är att alla andra spelar golf dagligen och jag har aldrig gjort det. Kanske borde börja med golf? Det blir nog i sånna fall när jag är 60+. Om en kvart ska vi kolla på Notting Hill. En av familjens favorit filmer. En perfekt film för ikväll. Men nu blir det bilder från idag!

Jag och mina föräldrar fikade på Starbucks idag!


Daddycool på puben!


Min stiliga farbror försöker vara "fashion"


Daddycool och min kusin Rory när dem spelar något Wii spel.



Min favorit kusin Max! Alla säger att vi är jätte lika och idag märktes det faktiskt haha.



♥ SKRIVET AV Madelene

Härligt! Jodå toppen här, var håller du hus då? :)

DATUM: 2009-12-27 | TID: 23:52:38
BLOGG/HEMSIDA: http://missmadeleneforsberg.blogg.se/
♥ SKRIVET AV Tobias

åh Starbucks :D

DATUM: 2009-12-28 | TID: 01:56:04
BLOGG/HEMSIDA: http://grymtroligperson.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?