Äntligen jullov!
DATUM: 2009-12-18 | TID: 23:53:06 | KATEGORI: Vardag 2009

ChaCha Mandyyygirl här! Haha gud nu var jag absolut inte seriöst men var tvungen!

Nä men hej mina kära läsare! Hoppas allt är bra med er! Själv mår jag bättre än tidigare. Dock pratar jag som att jag har kommit in i målbrottet. Lite hemskt! Men annars då? Är med Lovisa och vi bara tar det lugnt. Behöver samla krafterna efter en hel dag på stan. Blev dock ingen shopping för mig eller jo! Jag köpte en present till Lovisa.

Presenten jag köpte till Lovisa!



Snygga tjejer



Kvällens snacks, alltid gott!




♥ SKRIVET AV amanda

Vart är halsbandet köpt? =)

DATUM: 2009-12-19 | TID: 15:36:58
BLOGG/HEMSIDA: http://mandawingenfeldt.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?