091224
DATUM: 2009-12-24 | TID: 21:04:30 | KATEGORI: London

Det känns absolut inte som julafton idag. Istället känns det som vilken dag som helst. Hoppas att alla ni där hemma har haft en toppen dag och fått allt ni önskar er! Idag har jag och mamma varit på Oxford street. Helt sjukt vi hann inte med hela Oxford street. Trots att vi var där 6 timmar. Blev väldigt onöjd med utbutet i alla affärer, men kom hem med lite. Fast väldigt bra kap måste jag säga!

Jag och mamma tog en fika på Starbucks!

 

Köpte en sjal från Miss selfridge

En t-shirt/tröja(?) från HM. Har inte hittat den i min storlek hemma men så hittade jag den här. Gissa om jag blev glad!


Ännu mer undisar från Primark. Det är så löjligt billigt så tänkte varför inte. Ska rensa min underkläds/strump låda när jag kommer hem!


♥ SKRIVET AV Olivia S

jag har en likadan "tröja" från H&M. apa anygg är den!

DATUM: 2009-12-25 | TID: 22:47:15
BLOGG/HEMSIDA: http://heterolivia.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?