True Blood vs. Brüno
DATUM: 2009-08-31 | TID: 20:30:06 | KATEGORI: Vardag 2009

Har precis ätit middag. Blev lite sent idag pga pappa ville montera upp nya tvn som ska vara i deras sovrum. Är lite avis. Hade gärna tackat och tagit imot den 32 tummarn. Menmen inget fel med min 27 tummare! Fast större är bättre.Men nu försöker jag iallafall bestämma mig om jag ska se Brüno eller True Blood. Är redan på säsong 2 när det gäller True Blood. Det är så bra att jag inte har kunnat slutat kolla på hela dagen. Tror det blir True Blood och Brüno imorgon.



♥ SKRIVET AV Amanda

Hallåå :) fin blogg! Var din pappa på Alexo och Jockes bröllop? Gud vilket sammanträffande! Vem är din pappa och vem känner han? Antagligen båda, men vem känner ha från början? Kram

DATUM: 2009-08-31 | TID: 21:08:05
BLOGG/HEMSIDA: http://amandacatharina.blogg.se/
♥ SKRIVET AV Amanda

Hihi gud så roligt :) Kram!

DATUM: 2009-08-31 | TID: 22:49:22
BLOGG/HEMSIDA: http://amandacatharina.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?