Tips på bra butiker i Göteborg?
DATUM: 2009-08-13 | TID: 20:18:07 | KATEGORI: Vardag 2009

Nu har jag precis ätit middag. Det blev tacos, åh så gott det var! och nu kom mamma in till mig och berättade att vi ska strax äta lite glass med choklad sås. Har tyckt att det luktat  choklad sås jätte länge! Mumma.

Jag håller för tillfället på att leta efter bra butiker i Göteborg. Vill ju vara väl förberädd när vi kommer dit. Ska in på rut med flera och Zara. Hoppades på att Zara skulle finnas i Götet för har förälskat mig i en handväska. Jag har lust att inskaffa mig. Måste bara kolla ekonomin innan..

Ni kommer enbart att få se webcam bilder på mig under denna helg. Kanske kan visa lite saker som jag köpte idag lite senare. Köpte blandannat en jätte snygg ring och ett halsband från HM. Love it!






Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?