Älskade fredag!
DATUM: 2009-08-21 | TID: 20:13:53 | KATEGORI: Shopping

Idag har varit en riktigt bra dag. Länge sen jag hade en sån dag. I skolan hade vi bara 3 lektioner. Bästa med årets schemat Slutar 13:15 på fredagar. Det uppskattas verkligen! Efter skolan träffa jag mammie och vi gick på Götgatan och kikade i några affärer. Vilket resulterade i nya kläder från mamma och nu sitter jag här hemma och undrar vad kvällen har att erbjuda.

Ny kofta - Bikbok
Ny tunika - Gina Tricot ( syns knappt )
Nya Leggins - Gina Tricot



Ny Blus - HM



Ny klänning- HM



Nytt linne - Gina Tricot



Sen fick jag även ett par svarta jeans från Cheap Monday, men orkade inte ta kort på dom! haha. Alla vet nog hur ett par svarta jeans ser ut.

♥ SKRIVET AV Jennifer

Blusen är något gudomligt fin!



Älskar din blogg btw.

DATUM: 2009-08-23 | TID: 20:47:33
BLOGG/HEMSIDA: http://jnylund.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?