A perfect day, a perfect beginning of the week!
DATUM: 2009-08-24 | TID: 21:57:40 | KATEGORI: Vardag 2009

Ända sen jag kom hem ( 18:45 ) så har jag velat sova men det är alltid något som har hindrat mig. Saker som ska göras och tv program att kolla på (Eastenders) Nu ska jag bara blogga och sen äntligen läsa min nya bok. Som om ingenting med Katarina Von Bredow. Är helt fast i boken!

Lite om min dag då. Var i skolan. Lite kämpigt sista lektionen. Var trött och hungrig. Men jag bet ihop. Träffade Mikkan och Lauren efter skolan! Vi åt cafe blåbär och jag åt jätte goda pannkakor! Därefter tog vi en promenad till Karlbergs station och åt glass på vägen. MUMS!

Våran första lektion var ute i det vackra vädret! Vi har börjat med ett nytt projekt!



Jag och min bajskorv Ella lunchade på Latte House. Favorit stället!



Inne på cafe blåbär.



Påväg till Karlbergs station.







Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?