4 Augusti 2009
DATUM: 2009-08-04 | TID: 12:01:00 | KATEGORI: Vardag 2009

Nu är det bara en timme kvar tills jag ska gå ner till bussen med resväskan! Gud så rolig den här båtresan kommer vara. Lite synd att Lauren har träning varenda dag så hon kunde inte följa med. Vi ses i helgen Lauren!

Tidigare idag gick jag och daddycool ner till centrum. Ett besök på HM resulterade i två nya bikini toppar, en BH och en duschkräm. Kom även på att igår så skrev jag ingenting om vad jag gjorde! Så gör det nu.


Sandra när vi var  vid Mörtsjön. Vi blev attackerade utav myror och spelade kort.



Mina två smarta kompisar! På kvällen möttes vi upp i centrum, köpte lite gott som jordgubbar och begav oss hem till familjen Frykis. Vi spelade kort och kollade på Beck!



Pokerface!



♥ SKRIVET AV Laura

vi ses på måndag!:D ha kul och tummen upp för nya bikinisar!!

DATUM: 2009-08-04 | TID: 22:56:53
BLOGG/HEMSIDA: http://typlaura.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?