29 Augusti 2009
DATUM: 2009-08-29 | TID: 16:42:00 | KATEGORI: Vardag 2009

Jag har börjat tappa lusten med att blogga återigen. Vet inte varför. Men det är någonting som saknas i mitt liv just nu. Jag har ett tomt hål inom mig och jag försöker hitta något att fylla hålet.. Just nu försöker jag bara mitt bästa med att fortsätta leva mitt liv som vanligt. Går inge vidare, men jag försöker iallafall. Därmed försöker med ett inlägg.

Var med Lauren och Mikkan hela dagen igår.

Vi åkte hem till Lauren en stund och chillade där medans hon fick duscha och så.



Påväg hem till mig





Jag älskar oss



Kvällens outfit. Här var vi påväg till GP där vi åt middag!



Inne på GP



Inne på GP. Jag brukar alltid ha oturen att slippa men igår var jag smart och täckte mig med papper!

Efter GP åkte vi hem till Mikkan där hon kunde fixa sig. Förade lite där och sen åkte vi till Segeltorp! Och nu var det slut med bilder. Blev en hel del!









Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?