2 Augusti 2009
DATUM: 2009-08-02 | TID: 13:31:06 | KATEGORI: Vardag 2009

 FAN! Jag har fått tillbaka min magkatarr. Har aldrig haft så ont som jag hade inatt. Det kändes som att någon vred min mage. Som tur var hade jag kvar min starka medicin mot matkatarr. Så måste ta det morgon och kväll.

Men igår då? Middagen på greken var inte som det brukar vara. Vi fick våran mat efter 45 minuter och vi fick inte änns all vår mat samtidigt. Lite wierd där! Partajet hemma hos familjen Frykis var väl uppskattad! Hemgång blev det vid 2 tiden men vi stannade av vid fullesta parken och satt där istället.

Togs nada bilder igår men denna togs på mig inne på greken! och dessutom en bättre bild på mitt nyfärgade hår :)


♥ SKRIVET AV Caroline

Superfint babe! :)

DATUM: 2009-08-03 | TID: 22:31:12



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?