17 Augusti 2009
DATUM: 2009-08-17 | TID: 11:04:24 | KATEGORI: Vardag 2009

Godmorgon! Sista dagen på lovet dåra. Tänk att det redan har gått 10 veckor. Idag ska jag till stan med Ella och Lusselovie. Vi ska köpa saker inför skolstarten plus luncha på lattehouse. Smarrigt värre. Länge sen sist. Men nu när skolan börjar kommer vi kunna äta där varenda dag om vi vill. WIIIIIE.  Daddycool lämnade lite pengar till mig idag. Han är världens bästa daddycool =)


♥ SKRIVET AV Julia tb

Idag är det sista dagen på lovet för mig också;) Jag kan inte heller fatta att det redan har gått tio veckor! Allt bra annars då? Hoppas att du får en fortsatt fin måndag! Många kramar<3

DATUM: 2009-08-17 | TID: 15:01:57
BLOGG/HEMSIDA: http://showbyjulia.devote.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?