Warning. Långt inlägg på G ha ha.
DATUM: 2009-04-04 | TID: 01:08:10 | KATEGORI: Vardag 2009

Fyfan vilken dag jag har haft! Den har varit helt suverän. Har haft så himla roligt. Så ni ska få höra den ha ha! Ja skolan var ju som vilken dag som helst. Och så efter skolan hälsade jag på hela släkten kändes det som. Det var riktigt mysigt! Sen hade jag lite time to kill innan jag skulle träffa Lovisa och Gabriel så jag och mamma gick i ringen. Köpte två plagg från HM (visar sen) och åt middag på favorit stället, Latte house. Super goda sallader där.

Jag, Lovisa och Gabriel tog en lång promenad från Centralen till gamla till kungsan och sen till Cafe 60. Vilket fik! Helt underbart. Älskar stämningen där. Vi fikade med två klasskamrater till Lovisa och Gabbe. Satt där i ca 3 timmar och bara snackade. Pappa var ju så snäll så, så han kom och hämtade mig och skjutsade mig till Balingsnäs där jag träffade en massa kompis och så avslutade jag min kväll med att möta upp Lillen som följde mig en bit på vägen hem så skönt, gillar verkligen inte att gå hem själv på kvällen.











Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?