Värmdö gymnasium är en hiss!
DATUM: 2009-04-22 | TID: 15:47:43 | KATEGORI: Vardag 2009

Nu är jag hemma från skolan med ett glatt humör! Vi gör knappt någonting på lektionerna. Vi slutar och börjar inte som vi ska. Det får mig att bli glad. Idag slutade vi en timme tidigare och hade fika stund på hela geografin. Mina lärare är bäst (ibland) men nu ska jag äta lite mellis, kolla på tv och sen plugga matte. Hej, vilken socialt liv jag har. Men prov imorgon är det som gäller!


♥ SKRIVET AV Jessie

fast äre så bra att inte göra nåt på lektionerna? man lär sig ju inget :s

DATUM: 2009-04-22 | TID: 21:21:12
♥ SKRIVET AV Mandy svarar

Jo vi lär oss mycket! Men nu har vi satt igång med ett projekt som är i ca två veckor och så är min grupp klara och istället för att sitta och dega i skolan så får man börja senare och sluta tidigare :)

DATUM: 2009-04-22 | TID: 21:26:24
BLOGG/HEMSIDA: http://maandys.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?