Utkast: Ibland gillar ...
DATUM: 2009-04-15 | TID: 16:03:01 | KATEGORI: Vardag 2009

jag verkligen min skola. Som idag så har vi fått sluta tidigare från inprincip alla lektioner. Annars skulle jag inte ha orkar med skolan. För det gör jag inte längre. Tur att det är ca 60 dagar kvar tills det efterlängtade sommar lovet. Men nu ska jag göra något jag har längtat att göra hela dagen nämligen fixa mina naglar. Äntligen så har dom blivit någolunda långa! Idag blir det nog svarta naglar.


♥ SKRIVET AV Anonym

kan du inte visa vad du har fått?

DATUM: 2009-04-15 | TID: 16:14:37
♥ SKRIVET AV Mandy svarar

svar till Anonym : Ja det ska jag göra någon gång i veckan :)

DATUM: 2009-04-15 | TID: 16:16:23
BLOGG/HEMSIDA: http://maandys.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?