Pics from today
DATUM: 2009-04-11 | TID: 18:24:38 | KATEGORI: Vardag 2009

Ja, ni har ju redan sätt en väldigt knäpp bild på mig idag så varför inte bjuda på flera haha!

Då jag är väldigt oseriös på denna bild.



Pappa på Taxinge Slott.



Fick lite påsk presenter utav mamma.



haha pappa försökte precis sno min choklad när jag fota!



♥ SKRIVET AV Anonym

vilken storlek hade du i nellyklänningen ? är dom normala i storlekarna ? du svarade inte förra gången jag frågade

DATUM: 2009-04-11 | TID: 23:23:45
♥ SKRIVET AV Mandy svarar

ja jag har inte haft tid att svara men dom är normala i storleken och jag har M/L

DATUM: 2009-04-11 | TID: 23:26:57
BLOGG/HEMSIDA: http://maandys.blogg.se/
♥ SKRIVET AV POP!

vilken fin bild amanda!

är du räkmackan på bilden?

me like wanna eat ya alive yummie!

mhmmm yatsy nu, var beredd på att bli slagen på pungen!



DATUM: 2009-04-11 | TID: 23:36:14
BLOGG/HEMSIDA: http://sasmix.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?