@ Mikkans crib
DATUM: 2009-04-24 | TID: 16:46:34 | KATEGORI: Vardag 2009

Nu sitter jag hemma hos Mikkan och hon tjatar om att hon ser ut som ett turk offer. Don´t ask me why. Snart vi ska åka till kolgrillen om någon timme ungefär. Så måste fräscha upp mig snart. För hann inte åka hem imellan skolan och Mikkan. Idag har jag tröst shoppat en hel del.

Nästan allt från gårdagens kollage.  Converse skor, låga! vita kjolen,pärl örhängen och t-shirt med svart vita ränder. Me like very much. Det ska även shoppas imorgon med mammie som kommer hem från Göteborg ikväll.

hahaha jag på halloween! Hittade den på Mikkans dator


♥ SKRIVET AV Mikaela

Jag såg ju ut som ett turk offer ;(

DATUM: 2009-04-24 | TID: 22:08:57
BLOGG/HEMSIDA: http://sasmix.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?