Little bit about my planes today
DATUM: 2009-04-03 | TID: 07:04:48 | KATEGORI: Vardag 2009

Nu är det bara en dag kvar i skolan! En relativt OK dag. Det kan bli bra om man har en positiv inställning rättare sagt. Och det kommer jag göra idag. För vad har jag att klaga över ? Kvart över 3 börjar lovet och vädret är underbart. I löve it so much.

Dagens planer är att direkt efter skolan ska jag åka till mina kusiner och överraska dom + min mormor och morfar som har kommit upp till Stockholm för helgen. Min äldsta kusin (2 och ett halvt år gammal) frågar alltid efter mig så fort mamma är där så tänkte passa på att hälsa på nu när jag har tid och sen på kvällen ska jag träffa min knäppa bästis. Perfect day!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?