Läsa böcker är en hiss!
DATUM: 2009-04-16 | TID: 20:37:16 | KATEGORI: Vardag 2009

Hej bloggen!

Har varit riktig flitit idag trots mitt mående. Städat både rummet och garderoben. Så nu är alla tjocka tröjor o.sv uppe på vinden. Så mer plats för sommar kläderna. En liten fågel berättade ( mamma ) att det dock inte ska bli så fint väder i helgen. Chans för snö fanns till och mig. Håller tummarna på att hon har fel!

Just nu sitter jag och skriver ihop en engelska recension. Panik valde boken Six steps to a girl - Sophie McKenzie. Helt ärligt trodde jag att den skulle vara dålig men tvärtom mina förväntningar så var den riktigt bra. Jag strekläste den på två dagar och ska börja läsa andra boken redan ikväll.


 

♥ SKRIVET AV Laura

kan jag låna den efter dig?:) eller någon annan av dina böcker på engelska jag behöver det till skolan:D

DATUM: 2009-04-16 | TID: 21:35:24
BLOGG/HEMSIDA: http://typlaura.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?