Idag var jag duktig på att fota
DATUM: 2009-04-24 | TID: 22:32:55 | KATEGORI: Vardag 2009

Nu är både jag och min mor hemma och båda med en hejdundrans huvudvärk. Så snart ska väl båda sova gissar jag på. Men först vill mor min ge mig presenter sa hon. Undrar vad det kan vara. Idag kom det hem ett paket från HM. En kofta jag beställde för flera veckor sen som jag hade glömt bort men men. Nu bjuder jag på en bildbomb!

Jag och Elinore försökte posera lite sött när vi stog på och väntade på t-banan.



Sista kortet blev en West side East side cool pose haha!



Smygfotade en glad Carro idag!



Mikkis på middagen på Grekiska Kolgrillen



Som efterrätt blev det maltesers glass för 5 spänn! Dock inte god så åt bara chokladen runt om sen fick den slängas.



♥ SKRIVET AV bella

har du hårförlängning? :)

DATUM: 2009-04-26 | TID: 14:50:42
BLOGG/HEMSIDA: http://bellalindberg.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?