Bloggen får bli min nya kalender
DATUM: 2009-04-05 | TID: 22:57:03 | KATEGORI: Vardag 2009

Insåg precis att jag har glömt min kalender i skolan. Inte bra. Nu på lovet skulle jag verkligen behöva den.Får väll skriva upp vad jag ska göra här på bloggen istället. Så here it comes!

Måndag 6/4 
Upp och hoppa kvart över 8.  Börja åka till Väsby kvart över 9. Upptåget 10:49 till Uppsala. Tåg hem 16:13. På kvällen träffa Tess. Fika på Café 60 ?

Tisdag 7/4
Elinore fyller år. Så måste lämna av hennes present! Måste till skolan och se om dom har öppet. Vara med Maggan på dagen. På kvällen träffa Lovisa. Fika på Café 60.

Onsdag 8/4
Tandläkar tid 11:11. Ta bort tandställningen? Men annars ska jag höra med Femilito tha man om hon har lust att ses på dagen. Så om du läser det här Femi. Hör av dig till mig om du vill!

Torsdag 9/4
Om mamma får bestämma ska vi åka till Jönköping och komma hem på söndag eller måndag. Får se hur det blir det med. Vill stanna hemma men ändå inte. Jobbigt beslut!


♥ SKRIVET AV malin

maggan vem e de :O?fett fult...lägg ner! (:

DATUM: 2009-04-05 | TID: 23:30:40
BLOGG/HEMSIDA: http://crapi.blogg.se/
♥ SKRIVET AV Mandy svarar

Du kommer alltid vara min Maggan :)))

DATUM: 2009-04-05 | TID: 23:32:45
BLOGG/HEMSIDA: http://maandys.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?