Ny vecka, ny måndag
DATUM: 2008-09-15 | TID: 18:14:41 | KATEGORI: Vardag 2008

Så nu är vi inne på vecka 38. Veckan då jag har två matte prov, en ny smak på ben&jerry kommer ut och helgen då mamma är bortrest. Ett matteprov är redan avklarat och det gick åt helvetet. Jag får hålla tummarna för ett G. Min värld skulle gå under om jag fick IG. Som jag tror att jag kommer få. Det går inte att ha matte prov på måndagar speciellt inte sista lektionen.

Börjar kvart över 10 imorgon och slutar runt 5. JOBBIGT! Men på morgonen har jag en drama lektion. Fråga mig inte varför jag har det. Min samhälls lärare tycker det är en bra övning inför vårat prov vi ska ha nästa vecka på torsdag sen nästa vecka på måndag har jag spanska prov. Nu märker jag hur skolan verkligen har kört i gång på allvar.





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?