Update
DATUM: 2008-09-07 | TID: 15:15:57 | KATEGORI: Vardag 2009

Nu har halva dagen passerat förbi. Sitter i mitt rum och lyssnar på musik. Dagens låt är min och Lovisas låt. Why  can't I med Liz Phair. En sån himla fin låt. Efter Lovisa hade åkt så satte jag mig ner och räknade några mattetal med mamma. Så nu flyter allt på.Så idag innan klockan blir 18:00 så ska jag ha packat pappas resväska. Gör det för att få pengar. Han åker nämligen bort till Skottland imorgon och ska delta i en golf tävling. Han kommer tillbaka på söndag så han är bara borta i 6 dagar men ändå. Känns som en evighet. Min pappa är ju min bästavän! 


Jag har tänkt lite på höstlovet. Vilket är om ett flertal veckor men ändå. 7 veckor går ju snabbt ! Nu på måndag har jag lixom gått på Värmdö Gymnasiumet i en hel månad! Men åter till höstlovet. Det finns två saker jag kan göra på lovet. Antingen kanske få jobba på Vinnova ( där jag sommar jobbade) eller åka till England och hälsa på släkten som jag nu inte sätt på mer än ett halvår. Sist var i julas. Det är ett svårt beslut. Få mer pengar eller träffa släkten plus resa bort från Sverige en stund? Det finns både fördelaroch nackdelar med dom två alternativen.







Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?