Tisdag
DATUM: 2008-09-09 | TID: 20:52:51 | KATEGORI: Vardag 2008

Äntligen hemma och huvudvärken följde med. Jag orkar verkligen inte det här. Huvudvärk nästan varenda dag . Ska nog ta en alvedon snart och något att äta. Får se vad som är finns i kylen. Mamma kom precis hem så får hoppas på att hon fixar något gott. Härlig skoldag. En lektion då vi satt framför varsin dator och fick lära oss att andvända Excel. Efter skolan så träffade åkte jag till odenplan och träffade Lovisa. Efter ett tag åkte vi till Eddie och var hos honom i några timmar. Satt mest bara och kollade på tv och chillade galet. Men nu ska jag ta och försöka övertala mamma till att laga lite mat och sen kolla på någon film :)

två bilder från när jag och Lovisa väntade på att Eddie skulle komma.




♥ SKRIVET AV Amelie

haha okej gulligt :D

DATUM: 2008-09-09 | TID: 20:53:34
BLOGG/HEMSIDA: http://ameliehelena.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?