Tisdag!
DATUM: 2008-09-16 | TID: 20:04:38 | KATEGORI: Vardag 2008

Hej =)

Hoppas allt är bra mer er! Själv så mår jag bara bra förutom att min hals svider som bara den. Men jag får skylla mig själv. Efter ha stått på läktaren i Zinkensdam i ca två timmar och skrika/sjunga nästan hela tiden är inte så bra. Men jag hade det jätte roligt. Värmdö hade den bästa klacken,bästa flaggorna, cheerleaders, dom bästa ramsorna och dom bästa spelarna! För Värmdö vann mot Kärrtorp! In your face Kärrtorp haha.O AH VGY SÄG O AH VGY O AH VGY! Var nog den ramsan som vi sjöng mest. Kan försöka ladda upp ett klipp på youtube och sen lägga upp här :)

Bilder från idag












♥ SKRIVET AV sarski

ellinore ? :)

DATUM: 2008-09-22 | TID: 22:35:21
♥ SKRIVET AV Mandy

svar till Sarski: haha ja det är det! Känner du henne eller ? :)

DATUM: 2008-09-22 | TID: 22:36:19
BLOGG/HEMSIDA: http://maandys.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?