Söndag den 7 september
DATUM: 2008-09-07 | TID: 22:18:41 | KATEGORI: Vardag 2008

Hejsan hejsan!

Så var helgen snart över. Va snabbt det gick. Var det inte fredag igår eller just det, det var ju lördag igår. Men som vanligt går tiden alltid snabbt. Det har blivit som en vana nu att jag och lovisa spenderar våra helger tillsammans. Vilket jag tycker är jätte roligt! Hon är som sagt min bästavän. Känns även som att vi bor tillsammans på helgerna. Ja hon har blivit som en i familjen kan man säga. Alltid välkommen hem till familjen Jackson. Min mamma blir alltid chokad när hon får höra att Lovisa inte ska sova här.

Nog med det :) Just nu sitter jag och pappa och kollar på filmen Doomsday. Förstår mig inte riktigt på filmen men har alltid velat se den så tänker kolla klart. Innan vi började kolla på Doomsday såg vi på ett avsnitt utav Prison Break. Alla er som följer prison break så har det kommit ut nya avsnitt. Samt nya avsnitt utav Gossip Girl!





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?