Some pics
DATUM: 2008-09-03 | TID: 20:02:21 | KATEGORI: Vardag 2009

Så nu har jag laddat upp bilderna ifrån igår på datan.Dom bilderna jag är med på ser jag inte riktigt klock på men skit samma. Dom lägger jag upp ändå. Sitter och kollar på friends just nu och ska strax duscha. Har egentligen ingen energi för det just nu men börjar 8 imorgon så det är inte änns tal på saken om att göra det imorgon på morgonen. Så måste göra det ikväll. Attans!

Gårdagens klädsel



Ella på tvärbanan påväg till skolan



Jag och Lusselovie på tvärbanan till skolan



08SPB-EK tjejerna :)



Sandra och Sandra


♥ SKRIVET AV Anonym

Vad tycker du hitills om Värmdö Gymnasium? =)

DATUM: 2008-09-04 | TID: 14:38:03
♥ SKRIVET AV sandra häfker

hahaaha, snygga bilder på gyllmars;)

DATUM: 2008-09-04 | TID: 19:28:26



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?