Skoldagen är över
DATUM: 2008-09-11 | TID: 16:55:20 | KATEGORI: Vardag 2008

Tjena Tjena!

En väldigt trött Amanda som skriver. Efter 4 lektioner så är jag helt slut. Vill bara sova!  Tiden gick faktiskt snabbt fram idag. Tur det! Men min dag har inte varit den bästa.  Jag var väldigt irriterad pga av vissa saker under förmiddagen. Trodde helt seriöst att jag skulle få ett utbrott eller något likande. Men jag har ett väldigt kort stubin. Blev så pass irriterad så jag gick ut mitt under matte lektionen för att ringa min pappa. Han lyckades lugna ner mig. Tur det! Till lunch blev det pannkakor. Som fick mig på bättre humör. Ända bra med torsdagar i skolan haha. Har ätit pannkakor varje torsdag i en månad nu.

Om en halv timme ska jag sitta på bussen ner till centrum. Middag på grekiska kolgrillen. Smarrigt! Har längtat hela dagen. Ska äntligen få träffa det älskade ballecrewet. Det var ett tag sen vi alla sågs tillsammans. Tycker fortfarande det är jobbigt att inte gå i samma klass/skola som tjejerna. 4 underbara år tillsammans gick vi i Balingsnäs.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?